Et magasin man tar vare på

Lexus

Redaksjonell design

Om merkets kvaliteter og filosofi

 

Kun de beste magasinene blir lest og tatt vare på, og har dermed effekt. Med gjennomarbeidet innhold og god design kan man skape et nært forhold til leseren. Det var det Lexus ønsket seg da de ba om å utvikle et kundemagasin.

 

Å sende ut nyhetsbrev til kundene på e-post er vel og bra, men det er fortsatt mange som mener at et innholdsrikt og lekkert magasin i godt gammeldags papir har større gjennomslagskraft. I hvertfall når du vil gi kundene noe utover det vanlige. Og det vil Lexus.

Relevant innhold gir merverdi

Lexuseiere får gjennom magasinet lære mer om merkets kvalitet og kraft. Artiklene om bilmerket er kombinert med relevant innhold fra andre sjangre som for eksempel handler om bolig, reiser, trender, og portrettintervju med inspirerende mennesker.

Blir satt pris på

I løpet av kort tid er Lexus Magasinet blitt et godt etablert produkt både kunde og målgruppe setter pris på. Magasinet har fått utvidet distribusjonen via Lexus-forhandlerne og bilmerket selv melder om at leserne gir god respons.

Lexus Magasinet er på ca 60 sider og utkommer to til tre ganger årlig.

Se lignende prosjekter